Gud har skapat allt.

Hörde på radion att gud skapat allt. Allt, är det riktigt sant? Jo, enligt prästen i min bilradio är det så. Att allting har en mening och att det finns ett syfte med alltihop. Jag försöker inte vara "tyken" mot gud, eller prästen, men jag är skeptisk. Kan inte förstå varför han isåfall skapat allergi. Är syftet att jag inte ska spendera för mycket tid utomhus i den friska luften, i GUDS fria natur, utan befinna mig inomhus i en miljö fri från pollen? Ahh! Nu fattar jag, kanske försöker han nysa in mig i kyrkan.

Kommentarer
Postat av: emelie "sugar" feuk

Cool! kul att just du skriver!!! Hahahah

Keep up the fet good work!

2009-08-20 @ 12:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0