Veckans homoerotiska nyhet. Och en fråga.

Allas vår globalbög Elton John, mannen med glasögon i en triljon färger, har någon gång stönat mitt namn. Känner mig lite hedrad på ett surrealistiskt sätt - och på ett mycket smutsigt sätt. Han har nämligen gjort en låt om mig, eller i alla fall om mitt namn. Daniel heter den. Förresten undrar jag en sak, om en homosexuell man kallar en annan homosexuell man för rumpnisse – är det en komplimang? Förutom att jag funderar på sådana här saker är jag lika normal som er. Ja, fast mer känd. Har ju som sagt fått en egen låt av Englands svar på Alexander Bard. Slå det om ni kan era små Alcazar wannabes. 


Kommentarer
Postat av: Carl

Daniel, du är en mkt mkt sjukt man, men jag gillar dig endå!

2009-08-21 @ 11:26:11
URL: http://www.streetfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0