Du är dum i huvudet - så du är perfekt.

Tittar på Robinson och framförallt på människorna som deltar. Och jag blir road. Sjukt road. För detta är underhållning på allvar. Ett antal människor på en ö, utan vatten, utan mat och utan vett. Efter att ha vunnit en tävling får ett lag välja ut 1,5 kg personliga tillhörigheter ur en säck med total 15 kg. Dessutom skall det ske på tid. Och det som händer nu är fantastiskt. För de väljer bort fiskelina, krokar och annat halvpraktiskt när man befinner sig på en öde ö. Utan mat. Nej, någon väljer till exempel en bikini. Har nog aldrig velat pussa en människa så mycket i hela mitt liv. En bikini. Som du redan har en på dig. Ja, jag vill omfamna dig. Ge dig en varm kram och viska i ditt öra - du är dum i huvudet så du är perfekt för min nya blogg. Tack för att du är du.

Följer med spänning fortsättningen på Imbecill 2009. Återkommer självklart med nya, underbara och perfekta människor. 

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ang bikini framför fiskelina. Jag hade gärna velat höra ett ärligt svar på frågan: - "Hur tänkte du nu egentligen?".

2009-03-30 @ 16:26:06
Postat av: dannetyckertill

Vet inte om du hade velat höra det svaret.

2009-03-30 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0