Svenska knarklangare suger.

Produktutvecklingen inom drogindustrin verkar inte ha tillräckligt med kompetens i Sverige. Kan inte säga att jag är någon expert men har alltid ett marknadsperspektiv i mitt tänk. Lite skadad från mitt marknadsföringsjobb antar jag. Men jag bara undrar varför har vi inte crack i Sverige? Har spenderat några timmar framför underhållningsprogrammet Cops, där man får följa med amerikanska poliser på bovjakt. Och alla röker crack. Inte poliserna, iallafall inte på jobbet, men bovarna. Och dom röker hela tiden. Har förstått att det är därför de är bovar. Men inte i Svedala. Nej, här är det fortfarande amfetamin och tändargas som gäller. Kan bara dra slutsatsen att dom suger. Svenska knarklangare alltså. Och de amerikanska bovarna ibland för att få pengar till crack. Hursomhelst tror jag att detta inlägget kan vara värt mycket pengar. Så Benny, Conny och Sonny - glöm inte bort var ni hörde det först.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0